fredag 9 juli 2010

Nästa station - Göteborg

Hej och hå.
Nu är klockan 07:40 och jag är uppe. Sjukt trött, och sömntabletten sitter i fortfarande. Ska snart hälla i mig kaffe, så jag kommer ur sömntabletts- dimman.
Per gör sin sista dag på kursen (innan semestern) idag.
Imorgon åker vi till Göteborg och går på Liseberg. Blir kvar i Göteborg till på tisdag eller onsdag, vi får se hur vi känner. Då hoppas jag kunna ta mitt första bad, detta år.
Nej, jag har ännu inte badat. Jag är inget stort bad fan. Jag är en riktig badkruka egentligen.
Sjuka, konstiga drömmar har jag varje natt. Jag förstår inte varför jag är så orolig när jag sover. Det är så jobbigt, eftersom det gör att jag är trött hela dagen efter sedan. Kan jag inte bara få sova, utan sjuka och stressande drömmar? En natt?
Nu ska jag ta mig lite frukost.

Inga kommentarer: