onsdag 28 juli 2010

Well.

Jag kom knappt upp ur sängen här för ett par timmar sedan. Jag är så trött. Jag håller mig vaken på kaffe, men till och med det börjar smaka äckligt nu. Har nog druckit för mycket.
Jag har starka funderingar på att gå och lägga mig i sängen igen, men då blir jag att känna mig sjuk när jag vaknar igen. Vet faktiskt inte varför det känns så för mig.

Har skrivit ett snabbt mail till soc, och bad att få en riktigt mailadress till ansvarig. Nu ska jag ta tag i det som hände på mötet. Jag tar det vidare.


Bilder från igår. Det är så härligt att det riktigt syns hur dåligt jag sover... not.


Igår träffade jag brudarna igen, för en fika på stan. Det var mycket trevligt, som vanligt :)
Jag kände mig lite sådär extra fin igår. Jag hade orkat sminka mig mer ordentligt och jag hade till och med fixat håret. 





          Japp, det svarta är löshår.



När jag sedan kom hem så var jag trött. Men blev det någon tidigare kväll för mig denna kväll? Nej, knappt. Kanske bara en halvtimme eller nått.

3 kommentarer:

JosefinEmilie sa...

vad söt du är på bilderna gumman.
Bor du fortfarande på beh.hem? Vilket bodde/bor du på?
Kramis

SannaElisabet sa...

sv. Tack så jätte mycket, gumman!
Nej, nu bor jag hemma. Njuter av friheten. Jag bodde på Viksjö Gård, som ligger i Järfälla i Stockholm.

Kramen!

JosefinEmilie sa...

okej gumman. har du msn? jag använder min knappt men tänkte att vi kunde prata där om du vill? Du verkar vara en supergullig tjej men förstår om du inte vill..kram