torsdag 29 juli 2010

En dag...

... ska jag bli rikast.

Tack så jätte mycket mamma och pappa för maten som vi fick!
Det var jätte behövligt och det känns lättare nu, när vi vet att vi kan äta.

(Jag mötte snuskgubben i hissen igen...)
Idag har dagen spenderats i Grängesberg. Jag blev hämtad av mamma klockan 11 (ca) och så åkte vi fört till morfars grav, sedan hem till mormor - som bjöd på fika, samt att vi fick dukar. Så nu har jag juldukar till jul :)
Sedan bar det av hem.
Jag har plockat och rensat ytterligare på mitt gamla flickrum. Nu är det inte mycket kvar... eller inte. Jag fattar inte hur mycket saker man kan få in i ett sådant litet rum. Men jag har lyckats uppenbarligen.
Rökt fisk, men potatis fick jag också. Det var mums.
Jag älskar rökt fisk!

Nu sitter jag hemma i lägenheten igen. Min kärlek sitter bakom i soffan. Kurre ligger i sängen och sover. Med andra ord, det är väldigt lugnt här hemma. Lugnt och skönt.
Förutom grannarna som bankar och låter.
Jag har också lite ont i halsen. Känner att det kanske skulle vara gott med en kopp te, men det är redan så varmt här inne, så jag tror jag skulle dö av värmeslag då.
Well.. nu ska jag låta dig återgå till ditt,
så säger jag godnatt.

Inga kommentarer: