måndag 5 juli 2010

Dagen i Grängesberg

Efter en dag i gränges är jag helt slut. Fick så ont i ryggen att jag började gråta...
Men jag tog de undre skåpen och torkade ur dem iallafall.
Sedan bar det av hemåt. Kollade ett avsnitt av TopGear med Per, sedan lade jag mig en välbehövd stund på spikmattan. Det var skönt mot min onda rygg.
Det blev så att jag tog tåget istället. Det är lite billigare (även om de tydligen höjt priset sedan sist jag åkte tåg), och det går fortare.
På tågstationen kom jag på fortsättningen på den roman jag håller på med och skriver lite på då och då. Värsta upplysningen, haha, så fortsatte jag att skriva på resan mot gränges.

Nu ska jag snart kolla film på 9:an, kommer inte ihåg just nu vad den heter, men den verkar bra.
Imorgon ska jag träffa en barnmorska.
Usch, sjukhus....

2 kommentarer:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ sa...

Spikmattor är verkligen skiten när ryggen bråkar!

SannaElisabet sa...

Sv Tjelsi: Åh jag älskar spikmattan. Det är så lugnande att bara ligga där, om man känner att man har en stund över.