onsdag 21 juli 2010

Glass + uppdat.

Det blev en promenad till badstranden här i närheten idag. Och en glass. Jag älskar den svenska sommaren.
Jag är något nedstämd idag. Det ekonomiska är såklart en faktor. En stark sådan. Kanske vänder det en dag, men just nu ser det inte ljust ut.

Jag är fysiskt trött. Trött i kroppen och har jätte ont i ryggen.
Nedre delen av ryggen. Jag får ont där när jag stressar. Plus att jag sover ju något så jätte konstigt. Inatt tog jag en sömntablett och sov, men drömmer konstigt. Och så är jag lite halvseg hela dagen sedan.

Jag har inte mycket nytt att skriva egentligen.
Intet nytt.

----------22:32----------
Ledsen, trött, arg, irriterad.
Nu skiter jag i detta. Jag går och lägger mig, har ändå inget att vara uppe för.

2 kommentarer:

JosefinEmilie sa...

Hej sannagumman, Hur mår du idag? är allt okej? Låter skönt med en strandpromenad. Man får passa på att njuta, när sommaren väl har fint väder..
Jag har ingen bra dag idag. Men jag kämpar på! Man måste ju.


Puss

JosefinEmilie sa...

Jasså? :( vad tråkigt att höra gumman. Ta hand om dig. Jag hoppas morgondagen blir en bättre dag, med massa sol över dig <3