måndag 19 juli 2010

4 jobb

Idag har jag mått helt okej.
Lite deppig och känner att jag inte riktigt orkar med att ha det såhär dåligt ekonomiskt... Men vad ska man göra?
Har sökt fyra jobb nu de senaste dagar. Mer än så kan man väl inte göra, just nu.

Idag har jag och min älskade sambo varit tillsammans i 11 månader! Helt underbart, och vad fort tiden går. Ojoj, känns som förra veckan som vi träffades första gången och kollade på film... Hehe.

Vi gjorde hemmagjort pizza till kvällsmat, sedan gick vi ut och gick en promenad. Skönt att komma ut lite, dock var det lite synd att det småregnade.
Skönt att det är lite svalare nu iallafall. Är ganska less på att ha det så über varmt här i lägenheten (om man får klaga på vädret lite).
Men det är heller inte skönt att ha strax över 30 grader inne i lägenheten. Det skulle behövas städas här hemma, men i hettan orkar man bara inte.

Nu ska jag ta mig en cigg på balkongen. Sedan ska jag ta mig en sockerdricka och lite taco- chips, och slänga mig i soffan tillsammans med Per.
Jag hoppas att jag kommer sova bättre i natt... Men det tror jag väl knappast. Fan vad jag drömmer mardrömmar och sover oroligt. Usch.

Inga kommentarer: