torsdag 29 juli 2010

DonnerWetter

Godmorgon.
Idag ska jag åka hem till mina föräldrar och vara där lite idag. Komma hemifrån lite och samtidigt få lite sällskap.
Vaknade till ett dundrande oväder här på morgonen. Det spöregnade och åskade något så otroligt. I mitt huvud känns det som om himlen skulle falla ner, men jag älskar att ligga i sängen och lyssna på när regnet smattrar mot fönsterrutan. Åh, vad mysigt det är.
Min stackars sambo skulle även denna morgon iväg på kursen. Så i regnet och åskan begav han sig iväg till garaget. Jag var bara tvungen att höra av mig och fråga om han kom fram ordentligt. Förutom att han var helt dyngsur så gick det bra.
Åskan var nästan precis ovanför oss, så jag var lite orolig. Man vet ju aldrig.

Jaha, nu tror jag att det åskar igen lite längre bort.
Dags att skynda göra sig i ordning, innan vi får strömavbrott.

-------14:01---------
Sitter nu i hemmet i Grängesberg.
Snart blir det mat. Jag får äta idag, haha.
Det blev ett besök hos mormor också. Jag fick dukar, så nu kan det bytas hemma i lägenheten. Även till jul, för jag fick juldukar med :)

Inga kommentarer: