måndag 5 juli 2010

Mot Grängesberg

Idag blåser det storm ute. Skönt, tycker jag. Då står luften inte stilla och det blir lite svalare.
Klockan ringde klockan 9, men jag orkade inte upp förrän klockan var 10. Så gick jag upp och hade världens fruktansvärdaste ångest. Jag skakade och mådde illa av all ångest. Och jag har ingen aning om varför jag hade ångest när jag vaknade.
Fick iallafall i mig lite frukost och bestämde mig då för att åka till gränges och hem till mina föräldrar. Så snart ska jag börja vandra mot bussen.
Att åka buss kommer inte att vara super bra för min ångest, men det får gå. Jag måste börja klara av det bättre också. Jag vet att jag fixar det, men det är bara jobbigt psykiskt. Speciellt att åka buss själv.
Ska bli skönt att komma hemifrån lite. Dock skulle det behövas städas här, men det får bli en svalare dag.
Termometern här i vardagsrummet står nu på 30 grader och jag tycker det är lite för varmt för att dra fram dammsugaren. Så dammråttorna får ligga kvar ett tag till.
Nu ska jag göra mig i ordning det sista, så är jag redo för att ge mig av.

Inga kommentarer: