fredag 16 juli 2010

I´m going down, down

Känner mig lite nere. Bara att hoppas på att det håller sig såhär, på en lagom nivå, och inte blir värre. Fan vad jag hatar dessa svängningar. Det tar så mycket energi och jag avstår helst ifrån att planera något. Detta är ett handikapp i och med att jag inte vet hur jag mår om en timme, eller så.
Kan jag inte bara få må bra, utan att behöva ramla ner i en svacka sedan...?

Snart blir det en fika på stan.
Sedan blir det en promenad i kväll och kanske även ett dopp i sjön. Jag har inte badat än denna sommar (!). Nog för att jag är en badkruka, men jag brukar ändå ha tagit mig ner i vattnet någonting såhär långt in på sommaren.

Känner ångest över mina pengar... eller kanske lättare sagt över pengarna jag inte har. Jag vill inte detta mer! Kan jag inte bara få pengar, snart börjar skolan och jag får väl troligen pengar från CSN, men det skulle inte förvåna mig om de säger att jag inte blir beviljad bidrag... Då dör jag lite smått sådär.

Inga kommentarer: