lördag 24 juli 2010

Lördagskväll + uppdat.

Kvällen spenderades med chips och dipp (jag tog en promenad till affären alldeles själv och köpte, mmhhmmm, duktig) och detta framför en film: "In & Out". Den var bra.
Jag drack en halva 7,0 cider, något som jag verkar reagera på. Inte i berusningsform, utan av någon form av allergi. Jag vet att det är lika om jag dricker Fanta, eller äter kiwi (jag älskar kiwi) - det blir att stickas i munnen. Men är det inget jag dör av, så kan det väl inte vara något farligt. (?)
Nu blir det nog snart sängen, för min del. Jag är trött och har ont i kroppen.
Sanna börjar bli gammal (haha).

 -------23:11-------
Oj, vad hände?
Ångesten bara sköt ut sig ur mig och slöt sig om mig. Istället för att skjuta ut sig som en fallskärm och rädda mig (?) så blev jag omsluten så jag nästan kvävs.
Vad hände? Det gick så snabbt.
Jag vill andas, men det är svårt just nu.
Ett uns av ensamhet och jag drabbas återigen av Fröken Ångest.
Snälla släpp taget om mig nu?!

Ursäkta att jag skriver detta, men ge mig benzo nu. I mängder.
Så jag själv kan kväva Fröken Ångest och ta över kontrollen.

Please, don't let it get me.

Inga kommentarer: