lördag 3 juli 2010

Gammal

Min lillasyster och mamma var här och fikade en snabbis. De hade med sig en sådan Almondy tårta (jag tror att de heter något sådant iallafall).
Jag misstänker att jag var väldigt kaffe sugen, för dra mig baklänges vad starkt kaffe jag gjorde...
Nu har lillasyster fortsatt sin väg upp på stan. Per sitter och läser och Kurre kippar efter sval luft i ett hörn i lägenheten. Stackars katt.

Jag vet inte vart jag ska ta vägen riktigt i denna värme. Detta är hemskt. Och inte skönt någonstans...
Har ont i axlar, nacke och rygg med. Jag sover konstigt både oroligt och tydligen i konstiga ställningar för jag har så ont när jag vaknar.

Om en vecka åker jag och Per till Göteborg också. Skoj skoj. Då ska vi gå en dag på Liseberg. Jag har inte varit där sedan jag gick i sexan och det var ett tag sedan kan jag ju erkänna.
Usch vad gammal jag känner mig nu, men det var väl närmare 8 år sedan eller något sådant... Haha.

3 kommentarer:

p sa...

tack så jättemycket för din kommentar på vår blogg. Det betyder jättemycket!! tack för ditt stöd. många kramar

Camilla W sa...

Hurra för Liseberg. Jag var där första gången förra året, och då såg jag bara två konserter och inte så mycket mer av själva Liseberg. Sedan tog det väl ca ett års boende i Göteborg innan jag väl gick till Liseberg för att kika vad det egentligen var. Men är inte så mycket för karuseller så jag och min pojkvän kollade mest när andra åkte.

SannaElisabet sa...

Camilla: Okej, jo karuseller är inte för alla. Jag tycker inte om vattenkaruseller, men berochdal- banor och fritt fall är kul.
Dock kommer jag och min rygg inte överens när den utsätts för karuseller. Det är synd.