fredag 23 juli 2010

1, 5 mil promenad

Jajemän.
Idag gick jag och min älskade sambo mellan Ludvika och Grängesberg. Varför? För att vi kan. Haha. Nej men, när jag var yngre så tog pappa med mig på promenaden mellan Grängesberg mot Ludvika. Sedan dess har vi gått nästan varje år. Ett tag var det varje år, men så blev jag sjuk osv osv.

Denna sträcka är då lite över 1,5 mil. Så jag är lagom trött nu, kan jag ju som minst säga. Men det är en skön trötthet också. Kommer nog sova gott inatt iallafall.
Vi gick härifrån Ludvika runt klockan 08:00 och var i gränges ca 12:30, då kom pappa och hämtade oss och körde oss hem till mitt barndomshem (haha). Vi käkade glass och sedan skjutsade mina föräldrar hem oss till Ludvika.
(Kanske skulle vi ha gått tillbaka hem också, haha, nej fan)

Nu ligger Per och vilar. Jag är röksugen som en tok, så nu blir det en cigg för min del.
Och ett glas vatten för jag är törstig.

Inga kommentarer: