onsdag 14 juli 2010

Home

Nu är vi äntligen hemma igen. Okej, vi kom hem runt 12:30, men sedan har vi varit på kalas. Och så har vi ätit och lite så.
Har kollat Supernatural, superbra serie.

Resan har varit bra.
Vi åkte alltså till Göteborg på lördagen. Då gick vi också första vändan på Liseberg.
På söndagen tog vi det mest lugnt.
Måndagen bestod av en vända till ( i 12 timmar) på Liseberg. Kollade repetitionen för "Lotta på Liseberg", och lite av det riktiga programmet. Jag tror inte att ni såg mig och Per på tv, men chansen finns *blandade känslor över detta, då man säkerligen såg hemsk ut i denna värme och efter ca 10 - 11 timmar*
På tisdagen åkte jag och Per in till staden och gick på en galleria, Nordstan. Köpte två pocket böcker: en vampyr bok (nej, inte Twillight, något annat som jag inte minns namnet på nu) och "Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva".
Så nu har jag läsning att se fram emot.
Och idag åkte vi hem.
På måndagen drabbades vi av världens storm i Göteborg. Himlen var alldeles svart, det regnade, blixtrade och mullrade hela tiden. Det var den värsta storm jag varit med om.
Häftigt var det, jag gillar åska. Det är mysigt.


Nu är jag så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna.
Skulle gärna gå och lägga mig nu, men då kommer jag att vakna runt 4 på morgonen... ungefär...

Inga kommentarer: