tisdag 20 juli 2010

Veliga

Idag har jag och Per varit veliga. Jojo minsann.
Vi tänkte vi skulle åka till Borlänge, men ändrade oss i hissen. Så vi skulle upp på stan här iställen, men vi ångrade oss vid övergångsstället och gick in på ica och köpte mjölk och cola istället.
Så gick vi hem och kollade på sista avsnitten av Supernatural säsong 1. Nu har vi sett klart på första säsongen, nu väntar vi bara på att hitta 2:an.
Det är konstigt det där med serier...
Jo, men jag menar. Man hittar kanske 1, 3, 4 och 6, men 2 och 6 saknas. Varför ska det vara så svårt att ha hela serier på samma affär?
Skitland man bor i ibland alltså.

Jag vet inte riktigt hur jag mår just nu.
Jag är uttråkad och rastlös, men ändå har jag ingen lust att göra någonting... Jävligt jobbig blandning av känslor alltså.
Men jag är ändå okej.
Jag känner mig ungefär som vädret är här. Himlen är full av mörka moln, de bär regn, men det regnar inte... inte än.
Så är det för mig med.

Inga kommentarer: