fredag 2 juli 2010

Saftblandare och C- artister

Jag och Per var upp en sväng på stan och kollade. Förutom lillasyster såg vi ingen vi kände. Vart var alla människor?
Det var lite roligt att ludvikas civil polisbil inte var civil med en saftblandare på taket xD Dock vet nog alla vid det här laget vilken bil som är civilan. Kul att de inte bytt.
Vi funderade en liten stund på att gå och ta ut pengar och betala fucking djävla 60 spänn för att komma in, men vi vände snart tankarna till att det inte var värt det. Vilket det inte var för att se några C- artister.
Så vi tog en promenad runt stan och sedan gick vi hem och slängde oss framför tv:n och kollade på Supernatural. Det var mys det med.

Nu ska jag snart duscha och sedan slänga mig i sängen och ta natt.
Känns som om jag kommer somna relativt snabbt i kväll, i och med att jag är så jätte trött.
Så nu säger jag god natt och avslutar detta inlägg.

Inga kommentarer: