torsdag 15 juli 2010

Mardrömmar

Jag springer, jag är jagad, jag letar och jag bli skjuten.
Mardrömmar i massor hemsöker mig just nu. Jag vaknade igår morse med andan i halsen och smärtor i hals och bröstet. Troligen har jag hyperventilerat i sömnen. Samma sak är det idag. Jag har så ont. Jag orkar knappt prata, för då gör det ännu ondare. Bara att andas gör så ont.
Jag hatar mardrömmar. Speciellt stressiga sådana. Jag antar att jag är så stressad själv att det speglar sig i drömmarna. Men jag vet inte varför jag skulle vara stressad. Jag vet bara att jag är på en grå nivå. Jag bara går runt och är. Och så får det väl vara ett tag.

Idag blir det en sväng till Elgiganten. Per ska kolla efter en nätverkskabel till den bärbara datorn. Så nu "slipper vi slåss om datorn", som Per säger (haha). Själv tycker jag inte att vi gör det. Vi samsas och jag tycker att det går bra.

Jag tycker Tradera är lite smått jobbiga.
De skickar ju ut fakturor när man lagt ut något att sälja. Så nu har jag en faktura där på 3 (!) kronor. Är det inte löjligt? Kan de inte bara lägga det i en pott och sedan skicka ut en faktura när den uppnått 10 kronor tillexempel? Nej, nu är det för mycket som är jobbigt, tycker jag.

Nu blir det ett avsnitt av Supernatural.

Inga kommentarer: