söndag 6 juni 2010

Åska

Nu åskar det och jag tycker att det är übermysigt med åska. Jag och Per har varit på stan och knallat runt lite. Nu är vi tillbaka, men ska snart åka och köpa pizza. Ännu mera mys.
Så åker vi hem hit och kollar på film... Mmmhmmm :)
Det var mycket folk i stadsparken, det var jobbigt då jag inte gillar att vara bland mycket folk (den fanns även hästar där..och jag ogillar hästar om jag säger så). Men det gick bra, jag gick till och med i kortärmat. Känns bra att kunna göra det. Och vad jag märkte så var det inte någon som kollade snett på mig.
Kortkort kjol har jag på mig med. Så jag bländar alla med mina kritvita ben. DET gillar vi.. haha.

Känner i huvudet att det åskar. Det är väl det som jag tycker är tråkigt med åskan. Och att jag ska vara så känslig för trycket i luften.
Btw så sov jag ovanligt bra inatt. Vaknade av att Per började vakna och Kurre som klättrade på oss och ville att vi skulle gå upp.
Kan man ha det mysigare? Jag gilla´t.

Inga kommentarer: