söndag 20 juni 2010

Kålmården 19/6 - 10

Dagen på Kålmården vad jätte trevlig. Vi (jag, Per, och två kompisar till Per) besökte först Safariparken med egen bil. Det var riktigt intressant. Sedan bar det av till själva parken, där vi gick runt i iallafall 4 timmar. Det var en lång bilresa och stackars Per fick köra både vägen dit och tillbaka. Tyckte så synd om honom för det riktigt syntes hur trött han var.
Jag och Per firade också 10 månader tillsammans denna dag. Så mysigt. Jag verkligen hoppas att jag kommer kunna skriva en dag att "idag har jag och Per varit tillsammans i 10 år". Det vore helt underbart!
Vi var inte hemma så sent, vilket var skönt för vi var alla trötta. Jag och Per sov som stockar till kvart i 12 här på förmiddagen.
Nu spelar han tennis med en kompis och jag ska ut på balkongen och sätta mig och sola.

Alla bilder finnes på min bilddagbok: Dolldead
Här lägger jag upp några av dem: