tisdag 8 juni 2010

Trevande gång

Tablettbakis... uuuhuuu. Jag trevade mig upp ur sängen (halv tolv!), förstå kände jag att jag kanske möjligt vis skulle kunna stå på benen. Men jösses... Vet inte vad man skulle kunna kalla min gångstil, men jag slängde mig in i köket och slog på kaffe.
Med huvudvärk och knappt öppna ögon, vinglade jag sålänge ut på balkongen för en morgon cigg.
Okej, kanske låter det som om jag proppade i mig tabletter igår.  
För att förtydliga: Det gjorde jag inte!
Nu sitter jag här. Ögonen hänger inte riktigt med, och huvudet värker. Plattången är på väg att bli varm och jag har tafatt sminkat mig, utan att inte riktigt veta vad jag gjorde.
Usch, vad jag hatar mediciner som man blir såhär av, dagen efter. Men jag ska ta och försöka vakna till, så kanske jag kan starta upp denna dag med.
Jag ska överraska Per älskling, när han kommer hem... tiihii :)

Inga kommentarer: