söndag 13 juni 2010

Stjärnchips

Mmmmhhmmmm, en fullspäckad helg blev det. Visst är det kul, men jag önskar ta det lite lugnt också.
Idag blev det en del inhandlat: en ny mascara, en mopp, tillbringare, diskborstar, hårinpackning, en solcells lampa till balkongen. Och stjärnchips. The best candy snack, like ever.
Och så käkades det på Sibylla. Sådär lagom gott, men man blir ju mätt i alla fall, och det är väl egentligen huvudsaken. 

Åh, jag och Per har precis kollat klart på säsong 3 av Californication. Nu går jag bara och hoppas på att det kommer en fjärde säsong. För såhär kan det ju inte sluta!! Eller?!
Jag mår illa. Kanske blev det för mycket godis här på kvällen... humm?
Imorgon är det måndag. Jag hatar måndagar. Jag är född på en måndag för övrigt. Kände redan i morse "inför - måndags - ångesten". Det var fan inte trevligt. Nix.
Jag mår ganska hyfsat idag faktiskt. It´s a good thing.

Har suttit med en hårinpackning i håret i ca fyrtio minuter. Det tror jag behövdes, då mitt hår är så sprött och torrt.
Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen, så jag är någorlunda pigg imorgon att kunna kliva upp och kolla mailen, så jag vet om jag ska till skolan eller inte...

1 kommentar:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ sa...

bra att du mår hyfsat idag iaf...

jag är tillbaka från srf nu förresten!