tisdag 29 juni 2010

Otrevligt uppvaknande

Med huvudvärk och magvärk vaknade jag. Funderade på att ligga kvar i sängen men ångrade mig ganska snabbt när målaren, som jobbar på balkongen ovan, började skrapa bort färg med en sådan skrapa.... Uuuuhhhhuuu *ryser*.
Så jag for upp ganska fort och irriterad som jag var satte jag mig direkt på balkongen och rökte morgon ciggen. Varför ska man få behöva börja dagen på ett sådant vis?
Är det inte nog med att jag mår halvdåligt själv redan? Nehepp.
Jag funderar på att ta en långpromenad ute i solen. Får se hur det blir med det.
Idag ska det vara den varmaste dagen på året har jag hört. Så jag och Kurre kommer dö här hemma i denna lägenhet när värmen kommer igång på riktigt. Det blir så otroligt varmt i lägenheten.

Drömmer konstigt gör jag också... helmysko. Och inte alls trevligt för den delen.

Kom ihåg att ställa frågor till mig, så svarar jag på dem på fredag :)

Inga kommentarer: