onsdag 23 juni 2010

Sommar, sommar, sommar...

Jag kan ju säga som så att det syns vart jag inte kom åt med solkrämen igår iallafall. Som tur är så gör det inte ont. Jag var duktig och använda solkräm igår, det är inte varje dag om man säger så. Jag som har så lätt för att bränna mig, borde vara mer försiktig när jag går ut. Men det är väl bara för mig att erkänna att när det kommer till att vara snäll mot mig själv, så vinner jag inte guld medalj precis.
Det syns inte så jätte bra. Det var värre igår. Men det är fan svårt att komma åt mitten av ryggen, strax över bh-bandet, själv.
Men men, det var skönt att ligga på stranden igår. Solen sken och inte mycket till moln på himlen. Sköönt.
Träningsvärka har jag idag med. I armarna. Jag vet inte vad jag har gjort, men fan vad ont det gör. Både i armarna och bröstmusklerna. Det måste vara från att jag låg på filten och höll upp mig med armarna. Måste stretcha idag tror jag. Haha, hade jag vetat att man behöver stretcha efter att ha legat på stranden och solat, så hade jag gjort det redan igår. Och på så vis sluppit värken idag.
Solen skiner idag med.
Per är på kurs. När han har slutat, hämtar han upp mig, så ska vi åka och handla mat och dricka inför midsommar festen.
Jag ser framemot fredagen. Jag brukar sällan se framemot någonting, men det känns verkligen bra att för en gångs skull komma iväg på lite, vid sådana här tillfällen.

Har hävt i mig en kopp kaffe, i hopp om att vakna till liv och bli en människa. Hoppas att det slår till snart. Jag är sådär fruktansvärt trött idag igen. Även fast jag sov inatt... vad jag vet...
Kanske var jag upp och gjorde armhävningar mitt i natten och det är därför jag har träningsvärk idag *funderar*.

Inga kommentarer: