fredag 11 juni 2010

En hälsning till mig

Det är morgon, klockan är 07:43 i skrivandets stund. Jag sitter bara och gäspar och undrar hur jag ska orka plugga matte idag. Ska snart till skolan. Jag har jätte ont i magen, och jag orkar knappt hålla ögonen öppna.
Per har stuckit iväg på kursen. Kurre härjar.
Det var lite roligt igår.
Det ringde en försäljare, och sökte egentligen Per. Han frågade om jag var "frun i huset" och jag sa: Mja, typ. Jag är sambo. Och skrattade lite.
Han började ställa frågor som jag inte hade någon aning om. Det gällde Internet, telefon och tv... Jag har ju ingen koll på hur mycket bredband vi har, eller riktigt vad det kostar. Så jag bad honom ringa lite senare när Per hade kommit hem.
Och det gjorde han. När de hade pratat klart så ropar Per: Jag skulle hälsa från försäljaren till dig!
Haha, då skrattade jag. Jo men det var ju trevligt.

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost.
Känner inte alls för att äta, men jag kommer hungra ihjäl i skolan om jag inte äter något.

-------10:50--------
Nepp, skola blev det inte idag heller. Jag är antingen magsjuk, eller fått i mig något dåligt att äta.
(eller kanske är det sömnbristen som slår till på riktigt nu?)
Hur som, så efter att ha sprungit på toa och kväljt ett x antal gånger, så bestämde jag mig för att stanna hemma idag. Troligen så var det rätt beslut, då jag varje gång jag reser mig håller på att svimma.
Det känns som om jag skulle vara bakis, men jag drack ingenting igår *förvirrad*

Kattfan går mig på nerverna. Han är inte populär nu, kan jag säga.

Lade mig för att vila och somnade och sov i nästan 2 timmar. Wohooo.
Nu vet jag inte vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen. Mår illa som en gnu och hatar att spy, så försöker undvika det. Tror inte att det finns så mycket att spy upp ändå...

Well, återgå till ert så återgår jag till mitt.
Ha en bra dag, för det ska inte jag.

Inga kommentarer: