tisdag 15 juni 2010

Fika med mormor min

Inlägget nedan var en reaktion från min sida. Jag har svårt med känslor, därav min diagnos.
Jag är ingen felfri människa, kommer aldrig att bli och har aldrig påstått.
Skulle jag lägga detta utagerande där det hör hemma så skulle jag behöva lägga det på halva världen, ungefär. Det var inte riktat till en och samma person.
Jag är iallafall glad att du ringde, och pratade med mig om det. Även om inte allt var till dig så kändes det iallafall bra att prata med dig om det som jag har tänkt på.
Kom ihåg att jag älskar dig <3

Nåväl.
Idag (snart) kommer min mormor på fika. Jag håller på att flänga runt i lägenheten och plockar, diskar och plockar lite till. Det känns inte som om jag gör annat om dagarna egentligen än att plocka.
Ballerina Kladdkaka har jag att bjuda på, samt kaffe. Så skulle kanske mormor köpa med sig något. Jag blir glad över att få besök. Det blir så ensamt här hemma annars om dagarna.

Usch vad jag inte ville gå upp imorse. Allra helst hade jag velat sova en stund till. Men det gick inte. Plus att Kurre började trampa runt på mig och ville att jag skulle vakna.
Jag är trött och har ont i magen.
Är orolig i kroppen och försöker att hålla ihop mig så jag inte brakar ner i ett ångesthål.

Inga kommentarer: