torsdag 10 juni 2010

Meningslöst

Om ca 4 timmar ska jag infinna mig på vuxenpsyk. Ska dit på samtal och kolla igenom sjukintyget som läkaren skrev. Det finns vissa slarvfel som ska ändras.
Ingen nyhet precis, men jag sov kasst i natt med. Jag förstår inte. Men min hjärna blir konstig av detta. Vid sömnbrist och stress så blir jag direkt påverkad av hallucinationer i alla dess former.
Men efter så många nätter utan riktig sömn så förstår jag inte att jag inte sover som en stock. Jag får däremot jätte svårt att gå upp på morgonen. Klockan ringer, men jag orkar inte gå upp.
Så nu är jag ganska nyvaken. Har hällt i mig en kopp kaffe, så jag håller väl på att vakna nu, sakta men säkert.

Usch vad jag känner att detta inlägg var meningslöst.

--------13:00---------
Usch, nu ska jag snart iväg. Det är visserligen 2 timmar kvar tills jag ska vara där, men ändå.
Jag mår inte riktigt bra. Jag är nervös och orolig för något som jag inte vet vad det är. Sådant är fan skit jobbigt.
Nu ska jag sluta surra här och gå och göra annat.




Inga kommentarer: