onsdag 2 juni 2010

Kortärmat till skolan?

Om ett par timmar ska jag iväg till skolan och plugga matte. Ser inte fram emot det riktigt. Plus att jag har ett problem.
Det är varmt och soligt. Jag kommer att svettas ihjäl om jag drar på mig en långärmad tröja. Det är inte så att jag skäms för ärren som fyller mina armar. Det är människornas och framförallt eleverna på skolans reaktioner. Jag tycker inte att det ska vara en så stor del, jag är en människa precis som de. Jag har bara gjort andra val.
Men jag är trött på att möta ett gäng ungdomar, som sedan viskar bakom min rygg när de passerat. Det är helt okej om de skulle fråga mig på ett schysst sätt, men att viska och sedan fnittra är inte okej.

Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska ha på mig...
Egentligen borde jag inte bry mig. Men jag har nog svårt som det är att vistas bland mycket folk, utan att behöva höra elaka kommentarer om mina armar.
Äh, jag behöver väl bara träna på det kanske. Även om det är svårt nu så är det inget som säger att jag inte kommer klara det längre fram.

Jag gick upp senare än vad jag hade tänkt. Jag hade ställt klockan på 09:00. Men när klockan ringde ställde jag om alarmet till 10:00. Då gick jag upp.
Det är så konstigt. Jag kunde inte somna i går kväll. Det gick inte. Jag tog först en Propavan, en timme innan jag gick och lade mig i sängen. Men jag var fortfarande klarvaken. Så efter att jag provat sova, men misslyckats så gick jag upp och tog en Sobril. Fortfarande helt klarvaken till sent på natten. Till slut så somnade jag väl, och nu när jag vaknar så känner jag fortfarande hur de sitter i. Så nu håller jag på att hälla i mig kaffe så jag vaknar.

Jaja, detta om detta. Ska kolla mailen och se om jag fått något från polisen. Eller något annat skoj... ha... ha...

Måendestatus: Trött och yr. Ont i magen och är lite orolig, men ändå lugn på något plan (konstigt även detta)

Inga kommentarer: