tisdag 15 juni 2010

En 10:a för två pak. cigg och ett frimärke + uppdat.

För att ens kunna gå utanför dörren var jag tvungen att ta en Sobril. Känns ju super bra, eller inte.
Nu är jag helt groggy i huvudet. (Bara hittills i mailet har jag skrivit fel 5 gånger, jag ber om ursäkt för eventuella stavfel, jag försöker rätta de jag ser).
Tror nästan att jag behöver gå och lägga mig en stund. Jag tål nästan ingenting i benzo väg längre. Kanske är det bra i och för sig. Jag försöker ju undvika den skiten.
Så en 10:a Sobril för att köpa två paket cigg och ett frimärke på en kiosk som ligger bara ett par hundra meter bort. Bra, Sanna!
Jag har också skrivit ett brev till en vän som jag inte har träffat på flera år. Känns kul att brevväxla, jag misstänker att det är ganska ovanligt nu för tiden när det finns mail.
Nepp, nu ska jag vila lite.

-----18:05-------
Per åkte med en kompis till Stockholm, han kommer hem ikväll. Nu har jag passat på att kolla lite på Unga Mödrar på tv. Åh vad jag också vill ha en liten :)
Jag har tråkigt. Känns så onödigt bara att gå och lägga sig och vila/sova nu en stund. Det är ju ändå sängdags om några timmar...
Har suttit ute i solen lite. Nu känner jag att det bränner på kroppen, hoppas inte jag har bränt mig alldeles för mycket bara.
Har också skrivit på boken som jag håller på med. En timme iallafall satt jag och bara skrev. Nu är jag nöjd. Och trött. Men det känns som om jag gör någonting bra. Och den känslan ska jag ta vara på.

------19:48-------
Slänger in lite bilder också:

Mitt knä är så utsatt hela tiden. Det är alldeles blått efter alla blåmärken.




"Cuz I think I´m crazy..."


Ganska mörk, men jag gillade den ändå på något vis.

Inga kommentarer: