måndag 14 juni 2010

Varning för nu är jag förbannad!!

Nu är jag fan förbannad alltså.
Jag finns där och lyssnar, jämt och ständigt 24/7 om det skulle behövas. Men när jag berättar hur det är med mig och om jag skulle säga att det är dåligt. Då duger jag inte. Då är jag ingenting.
Måste allt vara en tävling? Kan man inte vara flera som mår dåligt? Eller?!?! Måste jag alltid känna mig som ett hot så fort jag mår dåligt? Kan inte jag få må dåligt ibland jag med när vi pratar?

Nu är jag förbannat arg. Fortsätt att ignorera mig, gör det! Kanske gör du rätt i det. För just nu vette fan vart jag ska ta vägen.
Nu är jag trött på att alltid finnas där för alla mina "vänner" som vill prata och säga hur dåligt de mår. 

Nu har jag fått häva ur mig lite. Kanske blir det bättre nu.

Inga kommentarer: