onsdag 9 juni 2010

Vill vara VACKER!

Varför kan inte jag vara vacker? Varför måste jag alltid vara "söt" eller "fin". Jag vill vara VACKER!
Jag vill vara vacker med stort V. Jag vill vara vackrare än vackrast och jag vill lysa med mitt yttre och mitt inre. Varför är jag bara söt?
Jag vill få tiden att stanna, trafiken att bli till kaos. Jag vill få vädret att slå och... och... ja, nu förstår.
Detta räcker inte. Jag ska inte längre bara vara denna "söta" och "fina". Jag ska fan bli vacker.
I want to be sexy.
HUR vette fan. Men något måste fan göras.
Ge mig en ny garderob och en vacker kropp, så fixar vi detta.

Jag gick upp mycket senare idag än vad jag hade tänkt. Hade tänkt gå upp tidigt för att ta mig en morgonpromenad, helst innan frukost. Men inte blev det så inte.
Jag blir besviken på mig själv, det kan jag inte förneka. Jag har så många kvällar/nätter tänkt att jag ska upp och gå en tidig morgonpromenad. Men jag fixar det inte. Jag är så dålig på att göra saker som är bra för mig själv. Som jag vet är bra och som jag blir att må bättre av.
Fan ta mig.

Äh. Nu ska jag göra mig i ordning. Och träna lite pilates. Kanske orkar jag gå en promenad här senare.
Jag får se.

Inga kommentarer: