tisdag 29 juni 2010

Hot

Ojoj, jag svettas ihjäl snart. Jösses vad varmt det är. Men imorgon kommer väl regnet... eller?
Har fortfarande ont, får bli en Voltaren till kvällen.
Nu funderar jag på att ta en glass. Det blev ju en mycket delikat middag idag: potatissallad med köttbullar och mimosasallad till. Yummie.... Nej, men lyxigare finns ju.

Imorgon ska jag till psykiatrin igen. Då ska jag också träffa en dam från försäkringskassan, får se om det blir någon klarhet i allt med pengar och sjukskrivning.
Måste ringa en barnmorska med... Suck...
Jag hatar sådana samtal. Sådana viktiga samtal, och som framförallt är för en god sak för mig själv. Men jag vet att jag måste. Och det snart.

Dagens 
:D  - Jag vann en auktion på tradera om en klänning. 
:(  - Jag har ont.

1 kommentar:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ sa...

Det är riktigt varmt idag ja, svettas ju fan ihjäl.