måndag 14 juni 2010

Hey ho Cheaters!

Har tv:n på i bakgrunden. Det hemska programmet Cheaters har precis gått och jag tänker.
I dagens program var det bland annat en man som misstänkte att hans fru var otrogen - vilket hon var... med mannens bror.
Min tanke är: Hur fan kan man göra så?!
För mig så är det a big no no att ligga med pojkvännens/flickvännens syskon eller kompisar. Man förstör inte bara "kärleksrelationen" utan också förhållandet till sitt syskon eller vän. Det är flera relationer som sätts ur spel. Och är det verkligen värt det?
För mig är otrohet oförlåtligt. Jag förlåter inte otrohet, no way. Då har man förbrukat sin chans i mina ögon.
Varför gör man inte bara slut först, innan man har sex med andra?
Nej, otrohet är nog fan bland det värsta jag vet. Hemskt fult är det. Oavsett om man ligger med någon i närheten eller inte. Man ska fan avsluta sitt förhållande först!

Jag gick upp halv nio. Hade hoppats på att matteläraren skulle ha hört av sig på mailen, så jag visste om jag skulle till skolan idag eller inte. Men icke.
Jag tror jag mer eller mindre redan har accepterat att jag inte kommer att bli klar med matten denna termin. Det gäller bara att jag inte går under helt av detta "misslyckande".
Ja, det är så jag ser det. Jag har misslyckats. Jag hade tre ämnen som jag skulle göra klart denna termin, men jag lyckades bara klara två...
Jag har så svårt att glädjas åt att jag faktiskt klarade två ämnen. Jag kan inte riktigt se att jag gjorde något bra i det.

Jag mår illa idag med. Har fått i mig ett glas O´boy och två rostade mackor, och nu mår jag illa igen.
Ska ta och kolla upp om det finns någon tvättid denna vecka - här i början på veckan.
Annars idag ska jag städa balkongen. Nu ska den bli fin. Den var inte städad när vi flyttade in, och det ligger en (troligen) kattspya där, och det är inte Kurre som har fixat den.

1 kommentar:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ sa...

sv Jag hade det super på SRF, men vädret kunde varit bättre.-...