torsdag 24 juni 2010

Morgon snack

Tog mig nyss till affären. Jag har fått dille på mjukost. Har känt ett stark begär av vanlig hushållsost som mjukost. Ojoj. Så det köpte jag, plus bröd och mjölk. Okej, det blev två paket cigg också.
Igår tog jag mig ett glad av denna:
Världens sötaste färg är det på den och den är faaarlig god också.
99:- på systemet. Men det är tyvärr bara 50 cl i den... Det suger dock. Så ett glas av detta med 4 isbitar i, satt fint på kvällen.
Det är något så fruktansvärt otroligt djävla varmt i denna lägenhet. Vi har som tur är inte morgonsolen på våran sidan. Men däremot har vi istället hela dagen då solen lyser in genom våra fönster. Kan säga att det bli ganska varmt. Om jag slänger ett öga på termometern, som i och för sig ligger i fönstret, så når den fina 27 grader. Och då är klockan ändå bara 10:52.
När jag gick till affären så upptäckte jag att det var för varmt med långbyxor... Tyvärr hade jag inte mycket till val eftersom jag inte har rakat benen... Okej, det är inte mer är lite stubb, men det hindrar mig från att gå i kortbyxor. Känner mig inte bekväm om benen inte är helt nyrakade...
Jag är lite konstig på så vis.
Nu slutar Per om ca en timme. Sedan är det midsommar imorgon. Tjoohoo.

1 kommentar:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ sa...

Känner mig aldrig bekväm i att visa mina ben, rakade eller inte...