måndag 7 juni 2010

Neeej

Jag sov åt helvete illa inatt. Jag pillade i mig en Sobril för att bli fri från ångesten och kunna slappna av. Hjälpte det? Neeej.
Nu skulle jag egentligen ha varit i skolan och slagit upp matteböckerna. Är jag det? Neeej.
Att det ska vara så svårt hela tiden. Jag förstår inte.
Det är inte alls långt kvar på denna termin och jag har denna termin på mig att göra klart matten. Jag kommer fan inte att fixa det. Och jag känner mig värdelös och äcklig på grund av det.
Jag pallar inte att må såhär upp och ner. Jag önskar att det var mer stabilt. Att vara deppig hela tiden är fan bättre än dessa svängar mellan högt och lågt.
Jag vill bara lägga mig under täcket och sova. Sova bort denna dag och min existens denna dag.
Så det är det som jag tänker göra nu.
Jag måste tvinga ut mig på en promenad lite senare. Jag måste få luft. Jag blir galen!

Inga kommentarer: