onsdag 16 juni 2010

Mysig dag

Åh vad jag älskar mysiga dagar. Detta var en sådan dag.
Tidigare idag träffade jag Anna-Karin och Maria, vi gick till Café Engel och fikade och snackade skit. Jag tror vi satt där nästan 2 timmar. Så gick vi lite i gallerian och kollade på kläder. Så var det dags för oss alla att börja bege oss hem på varsitt håll.
Per skulle åka när jag kom hem, så kom han tillbaka hem en kortare stund senare. Då hade jag klurat på vad vi skulle käka. Först hade vi sagt strips och korv, men det är ju så tråkigt. Så kom jag på något.
"Ska vi köpa en pizza att dela på och käka ute någonstans".
Och det gjorde vi. Vi åkte till en badplats där Per hade lekt som yngre. Så satt vi där och delade på en taco-pizza och bara myste. Helt underbart var det och allt annat än tråkiga strips och tråkig korv.
Nu känner jag mig jätte trött efter dagens bravader, så det är snart dags att lägga sig i sängen.
Men först ska jag röka.

Måendestatus: Bra, faktiskt - efter en jätte bra dag. Önskar mig fler sådana här dagar.

Inga kommentarer: