tisdag 8 juni 2010

Överraskning och klagan


Idag överraskade jag Per med att ha gjort middag, med musik och levande ljus, tills han kom hem. Tyvärr så blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig...
Denna lapp (ovan) mötte Per i dörren.
Nu på kvällen har vi kollat klart Asterix och Obelix som vi började kolla på igår, men fick avbryta på grund av trötthet. Till det så hade jag och Per gått och köpt jordgubbar. Mina första jordgubbar detta år. Smaskens!
Jag känner mig ledsen och trött. Jag orkar inte känna mig såhär längre. Men jag vet heller inte vad jag ska göra. Kanske kan det vara så att jag har järnbrist, men men, jag orkar inte ta reda på det.
Jag vill börja träna, jag vill gå ner i vikt. Snälla? Är det så mycket att begära? Troligen.

Funderar på vad jag ska göra nu. Per satte sig och kollade på västern film, "den onde, den gode och den fule" (vilken ordning de nu kommer i), och jag hatar västern filmer. Trööök.
Kanske kan jag läsa lite, men jag orkar inte riktigt.
Upptäckte precis att jag missat första avsnittet i serien som jag ville se. Fuck! Att man ska vara så värdelös att man glömmer allt. Till och med det som man vill göra.
Skjut mig.

Inga kommentarer: