onsdag 16 juni 2010

Dilemma

När det kommer till kläder så hatar jag ibland att vara tjej. Jag ska till stan idag och fika med en kompis/kompisar. Och jag vet inte vad jag ska ha på mig. Mycket av de kläder jag använder ligger i tvättkorgen och tvättiden är imorgon. Snacka om att det är jobbigt. Just nu lyser solen, men det känns ändå kallt, så kjol är nog inte att tänka på. Det blåser också så då lär jag göra en Marilyn Monroe. Det lär ju vara spännande för folk på stan, men lite pinsamt för mig.
Jag äger nästan inga byxor, eller jo, men jag vill se bra ut också. Det är fan inte lätt.
Och vad ska jag ha upptill? Linne verkar inte gå, det är nog för kallt. Men åhhh....

Jag är trött. Det blev ändå ganska sent igår. Trots att jag låg i sängen när Per kom hem. Vi pratade lite och så började Kurre sitt vanliga härjande när vi ska sova. Det slutade med att jag drog in katten i duschen och spolade av honom. Det var inte populärt, men det blev lugnt sedan iallafall.
Jag behöver sätta fart och göra mig i ordning. Sminket ska på och platta håret är idag ett måste. Jag somnade med blött hår, så nu står det åt alla håll och kanter.
Jag gäspar och gäspar.
Nej, Sanna. Nu är det du som sätter fart.

1 kommentar:

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ sa...

jobbigt att vara tjej ibland huh? :/
hatar också det där..