tisdag 1 juni 2010

Lax till middag

Lax med potatis och gräslöks sås, plus lite dill blev middagen idag. Riktigt gott var det. Recept finns på Arla.se
Snacka om lyxigt. Vi käkar nästan aldrig något sådant. Oftast blir det spagetti med tomatsås, eller strips och korv. Och jag är ganska less på det. Så detta var ett gott avbrott.

Jag är så trött att det bara snurrar i huvudet igen. Det blir en tidig kväll i kväll med. Och imorgon är det dessutom skola. Usch. Tur är att jag kan sova länge för jag börjar inte förrän 14:30. Så det är skönt.
Ikväll blir det nog någon film, och bara mysa i soffan. Så skönt med sådana planer tycker jag.

Jag känner för att skriva. Jag vill bara skriva och skriva. Helst vill jag skriva på en bok. Men jag har inga idéer och det suger. Jag är helt tom på inspiration. Suck, och vad är jag då, om jag är tom på det skrivna ordet?

Dessutom känns det såhär onödigt igen att skriva här. Känns inte som om det är någon som läser.
Ett svar fick jag på min undersökning som har legat här på sidan i en veckas tid. Tack för det goda omdömet om min blogg du som svarade <3

Inga kommentarer: